Livrarea se face prin firma de curierat Cargus numai pe teritoriul României, în termen de maxim 7 zile lucrătoare de la plasarea cu succes a comenzii, la adresa specificată de dumneavoastră. În cazul unei situaţii de Forţă Majoră, livrarea poate întârzia. Vă rugăm să indicaţi adresa la care puteţi fi găsiţi între orele 9-18, în zilele lucrătoare, livrările efectuându-se doar în această perioadă. Tariful per colet este de 25 Lei, iar toate comenzile cu valoare de peste 500 Lei beneficiază de transport gratuit.
Daca adresa de livrare se afla in afara ariei de acoperire a firmei de curierat Cargus, se achita o taxa suplimentara de 25 Lei fata de valoarea transportului standard. Pentru comenzile care au transport gratuit, dar adresa de livrare nu se afla in aria de acoperire, va fi perceputa o taxa suplimentara de 25 Lei. Comenzile sunt procesate şi livrate de luni până vineri, cu excepţia sărbătorilor legale. Comenzile primite după ora 16:00 vor fi procesate şi expediate în ziua următoare. Comenzile primite după ora 16:00, vinerea, vor fi procesate săptămâna viitoare, luni. Termenul de livrare începe odată cu primirea email-ului de confirmare a comenzii. Jazz Boutique nu se face responsabil pentru întârzierile neprevăzute. Exceptând cazurile de forţă majoră, comenzile vor fi livrate în maxim 7 zile lucrătoare de la data plasării comenzii. Din motive de securitate, se solicită semnarea ordinului de livrare a comenzii. Nu se fac livrări catre Căsuţe Poştale ori Oficii Poştale. Vă rugăm să verificaţi, la livrare, conformitatea comenzii: numărul de cutii, integritatea pachetului, corespondenţa codului de livrare cu cel din comandă. Vă rugăm să semnalaţi orice lipsă a conformităţii în scris, atât în documentaţia firmei de curierat, cât şi pe adresa office@jazzboutique.ro. Dacă produsul primit este deteriorat, se recomandă returnarea lui în starea iniţială, fără a-l utiliza şi fără a desprinde etichetele. Pierderea sau deteriorarea produselor comandate pe website trece în responsabilitatea dumneavoastră, odată cu semnarea documentelor de transport.
Daca produsele nu au fost livrate în termen de 7 zile lucrătoare, clientul poate solicita livrarea într-un termen suplimentar. Daca nici în termenul suplimentar produsele nu sunt livrate, clientul poate solicita încetarea contractului fără a suporta consecințe și fără a se încălca drepturile lui de retragere din contract.