Magazinul Online jazzboutique.ro respectă și garantează drepturile consumatorului. Consumatorul nu poate renunța la drepturile sale prevăzute de legislația română în vigoare, orice prevedere contrară fiind considerată nescrisă. Jazzboutique.ro nu exclude sau limitează oricare din drepturile consumatorilor așa cum acestea sunt stabilite prin dispozițiile legale.
Magazinul Online jazzboutique.ro este deținut de societatea comercială Landharma S.R.L. cu sediul în România, Str. ST. O. Iosif Nr. 7, Bloc B 5, Apartament 7, Timișoara, Timiș, număr de înregistrare la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Timiș J35/679/1997, cod unic de înregistrare 9565556, atribut fiscal RO. Datele de contact pentru Clienți sunt: e-mail office@jazzboutique.ro (timp raspuns maxim 1 zi lucratoare) sau telefon 0752 858 479 (Luni-Duminica 10:00-22:00). Societatea Landharma este importator direct al produselor vândute.
Prezentul Regulament se adresează atât Clienților, cât și vizitatorilor Magazinului Online, denumiți generic Clienți /Utilizatori. Acceptarea Regulamentului este voluntară, dar necesară pentru crearea Contului și/sau efectuarea cumpărăturilor în Magazinul Online.
Definiții
Magazinului Online jazzboutique.ro pune la dispoziția Utilizatorilor, în mod gratuit:
Contul – Oferă Utilizatorilor posibilitatea plasării Comenzilor precum și încheierea Contractelor de Vânzare, în condițiile reglementate de prezentul Regulament și de legislația în vigoarea; prezintă Utilizatorilor conținutului de reclame adaptat intereselor acestora; oferă posibilitatea utilizării coșului de cumpărături; Newsletter; aplicarea de filtre pentru limitarea Produselor sau a Promoției prezentate (mărimea dorită de Utilizator sau categoria de produse bărbați/femei/copii); crearea listei preferințelor și a dorințelor; stocarea și punerea la dispoziția Utilizatorului prin intermediul contului a istoricului comenzilor. Contul este oferit gratuit pentru o perioadă nedeterminată de timp. Utilizatorul are posibilitatea, în orice moment și fără motiv, să șteargă contul prin trimiterea unei solicitări în acest sens. Crearea contului nu este necesară pentru a plasa o comandă în cadrul Magazinul Online.
Coșul de cumpărături online – Utilizarea Coșului începe în momentul în care Utilizatorul adaugă primul Produs în coș. Coșul de cumpărături este oferit gratuit și prin intermediul lui este plasată comanda. Coșul de cumpărături salvează informațiile selectate de Utilizator pentru o perioadă de cel mult 7 zile, însă nu rezervă produsele. Atunci când se utilizează Coșul fiind logat în Cont produsele sunt păstrate până la ștergerea lor de către Utilizator.
Obligațiile generale ale Utilizatorului:
EFECTUAREA CUMPĂRĂTURILOR ÎN MAGAZIUNUL ONLINE
Jazzboutique.ro oferă posibilitatea plasării Comenzii pentru Produse pe pagina Magazinului Online;
Jazzboutique.ro are posibilitatea de a introduce oricând noi modalități de plasare de Comenzi prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanță, în conformitate cu termenii și condițiile prezentului Regulament și legislația în vigoare.
Utilizatorul poate să plaseze Comanda prin intermediul Magazinul Online în modul următor:
a. Utilizatorul adaugă Produsul/Produsele selectat/e în Coșul de cumpărături și apoi merge la formularul de Comandă.
b. Utilizatorul care deține un Cont, confirmă în formularul de Comandă conformitatea datelor necesare încheieri și realizării Contractului de Vânzare. Utilizatorul care nu deține un Cont trebuie să completeze formularul de Comandă individual cu datele lui, necesare pentru încheierea și realizarea Contractului de Vânzare. În fiecare situație transmiterea de către Utilizator a datelor incomplete sau incorecte poate duce la imposibilitatea realizării Contractului. În Formularul de Comandă este necesar specificarea următoarelor date ale Utilizatorul: numele și prenumele / denumirea firmei, adresa (strada, numărul casei / locuinței, codul poștal, localitatea, țara), adresa de e-mail, număr de telefon de contact şi datele ce țin de Contractul de Vânzare: Produsul (Produsele), cantitatea, modelul, culoarea şi mărimea, locul şi metoda de livrare a Produsului (Produselor), modalitatea de plată. În cazul clienților peroane juridice este necesară furnizarea datelor de identificare.
Utilizatorul alege o modalitate de plată a Prețului și a eventualelor costuri – a sumei totale indicate în Formularul de Comandă în vederea realizării Contractului de Vânzare.
Utilizatorul trimite Comanda prin intermediul funcționalității Magazinului Online pus la dispoziție în acest scop (butonul ”Comand și Plătesc”). Până la apăsarea butonului ”Comand și plătesc”, Utilizatorul are posibilitatea să corecteze datele introduse în cadrul secțiunii ”Coș” prin adăugarea sau ștergerea poziției din Coș.
În funcție de metoda de plată aleasă, Utilizatorul poate fi redirecționat către o pagină a unui Prestator extern, care furnizează servicii de plată în scopul realizării plății.
Magazinului Online, ca răspuns la Comandă, va trimite imediat Utilizatorului un mesaj automat pe adresa de e-mail furnizată către Utilizator cu confirmarea Comenzi și începerea verificării ei.
După verificarea Comenzii, fără întârzieri nejustificate, Vânzătorul va trimite un mesaj Clientului la adresă de e-mail furnizată, privind confirmarea acceptării uneia sau mai multor oferte individuale pentru Produsele prezentate în Comandă și confirmarea încheierii Contractului de Vânzare (acceptarea Comenzii în ceea ce privește produsele indicat în mesaj), sau informații privind neacceptarea comenzii din cauza incapacității sau imposibilității de a accepta toate ofertele pentru produsele prezentate în comandă, din motivele rezonabile și prezentate Utilizatorului;
Contractul de vânzare se încheie în clipa primirii de către Utilizator a mesajului menționat de confirmare în ceea ce privește Produsele conținute de aceasta. Vânzătorul trimite cumpărătorului confirmarea condițiilor Contractului la adresa de e-mail furnizată de către Utilizator.
În cazul în care nu există posibilitatea de a accepta toate sau unele dintre ofertele depuse în cadrul Comanzi, jazzboutique.ro va contacta Utilizatorul pentru a-l informa despre incapacitatea de a accepta toate ofertele depuse în Comandă privind încheierea Contractului de Vânzare. Utilizatorul are posibilitatea de a confirma realizarea parțială a comenzii sau anularea acesteia în totalitate. Anularea Comenzii eliberează Vânzătorul de obligația realizării acesteia și nu presupune niciun cost pentru Utilizator.
În cazul în care ofertele depuse prin Comandă nu pot fi acceptate, Contractul de Vânzare, nu va fi încheiat, iar Vânzătorul va returna, în cel mult 14 zile, plata efectuată de către Utilizator pentru acele produse care nu au fost acceptate.
Valoarea totală a Comenzii include Prețul, costurile de livrare, și eventuale alte costuri ale serviciilor opționale plătite și selectate de către Utilizator. Vânzătorul poate alege în perioadă desemnată un prag, privind Comanda minimă pentru care livrarea Produselor este gratuită. Dacă prețul total, incluzând taxele Produsului ce constituie obiectul Comenzii, costurile de livrare precum și alte costuri de altă natură, nu pot fi calculate anterior, in mod rezonabil, dată fiind modalitatea de calcul a prețului, Utilizatorul va fi informat pe paginile Magazinului Online anterior finalizării Comenzii.
PLATA
Jazzboutique.ro pune la dispoziția Utilizatorilor următoarele metode de plată a produselor comandate:
Pentru plata ramburs Utilizatorul este obligat să efectueze plata la primirea coletului. Refuzarea primirii coletului chiar și în termenul stabilit suplimentar duce la rezilierea Contractului de Vânzare. Utilizatorul, poate anula Comanda până la primirea mesajului despre trimiterea acesteia, fără a suporta consecințe și fără a se încălca drepturile lui de retragere din contract.
Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele JAZZBOUTIQU.În cazul în care Vânzătorul nu primește plata de la Utilizatorul care a ales să plătească prin transfer bancar sau prin plată cu cardul online, jazzboutique.ro poate contacta Clientul în vederea reamintiri efectuări plății, inclusiv poate să trimită un e-mail. Nerealizarea plății în termen de 4 zile de la plasarea Comenzii, iar apoi suplimentar încă un termen de 3 zile duce la anularea Comenzii, respectiv anularea Contractului de Vânzare. Utilizatorul, poate anula Comanda până la primirea mesajului despre trimiterea acesteia, fără a suporta consecințe, luând legătura cu Vânzătorul, fără a se încălca drepturile lui de retragere din contract, precum și alte drepturi conferite de Regulament și dispoziții legale.
LIVRAREA PRODUSULUI
Livrarea produselor este disponibilă pe teritoriul României.
Livrarea se face prin firma de curierat Cargus numai pe teritoriul României, în termen de maxim 7 zile lucrătoare de la plasarea cu succes a comenzii, la adresa specificată de dumneavoastră. În cazul unei situaţii de Forţă Majoră, livrarea poate întârzia. Vă rugăm să indicaţi adresa la care puteţi fi găsiţi între orele 9-18, în zilele lucrătoare, livrările efectuându-se doar în această perioadă. Tariful per colet este de 25 Lei, iar toate comenzile cu valoare de peste 500 Lei beneficiază de transport gratuit.
Daca adresa de livrare se afla in afara ariei de acoperire a firmei de curierat Cargus, se achita o taxa suplimentara de 25 Lei fata de valoarea transportului standard. Pentru comenzile care au transport gratuit, dar adresa de livrare nu se afla in aria de acoperire, va fi perceputa o taxa suplimentara de 25 Lei. Comenzile sunt procesate şi livrate de luni până vineri, cu excepţia sărbătorilor legale. Comenzile primite după ora 16:00 vor fi procesate şi expediate în ziua următoare. Comenzile primite după ora 16:00, vinerea, vor fi procesate săptămâna viitoare, luni. Termenul de livrare începe odată cu primirea email-ului de confirmare a comenzii. Jazz Boutique nu se face responsabil pentru întârzierile neprevăzute. Exceptând cazurile de forţă majoră, comenzile vor fi livrate în maxim 7 zile lucrătoare de la data plasării comenzii. Din motive de securitate, se solicită semnarea ordinului de livrare a comenzii. Nu se fac livrări catre Căsuţe Poştale ori Oficii Poştale. Vă rugăm să verificaţi, la livrare, conformitatea comenzii: numărul de cutii, integritatea pachetului, corespondenţa codului de livrare cu cel din comandă. Vă rugăm să semnalaţi orice lipsă a conformităţii în scris, atât în documentaţia firmei de curierat, cât şi pe adresa office@jazzboutique.ro. Dacă produsul primit este deteriorat, se recomandă returnarea lui în starea iniţială, fără a-l utiliza şi fără a desprinde etichetele. Pierderea sau deteriorarea produselor comandate pe website trece în responsabilitatea dumneavoastră, odată cu semnarea documentelor de transport.
Daca produsele nu au fost livrate în termen de 7 zile lucrătoare, clientul poate solicita livrarea într-un termen suplimentar. Daca nici în termenul suplimentar produsele nu sunt livrate, clientul poate solicita încetarea contractului fără a suporta consecințe și fără a se încălca drepturile lui de retragere din contract.
GARANȚIA, RETURUL SI DREPTUL DE RETRAGERE
Produsele aflate în cadrul Magazinului Online au garanția acordată de producător sau de distribuitor. Termenii și condițiile detaliate ale garanției și durata ei sunt prezentate pe documentul de garanție emis de către garant și atașat la Produs. Termenul de garanție comercială este de 30 de zile de la data cumpărării produsului. Garanția de conformitate se acordă pentru lipsa de conformitate cu prevederile contractului de vânzare cumpărare apărută într-un termen de 2 ani de la vânzare, iar pentru produsele cu durata de viață mai mică de 2 ani, termenul este redus la această durată. Durata medie de utilizare este de 12 luni, dacă se respectă recomandările generale privind folosirea și întreținerea încălțămintei și alternarea a cel puțin 3 perechi de încălțăminte pe sezon. La încălțămintea cu efecte (pietre, lanțuri, aplicații, capse, ținte, etc.) durata medie de utilizare este de 6 luni.
Pentru lipsa conformității cumpărătorul are dreptul de a solicita vânzătorului:
Reclamația privind un produs se poate depune fie prin poștă la adresa de corespondență, fie online din contul Utilizatorului sau, în cazul Utilizatorilor fără cont, prin e-mail. Se poate utiliza formularul pus la dispoziție de către Magazinului Online, sau altă modalitate care să asigure confirmarea și identificarea Utilizatorului cât și a produsului, precum și a defectului (tipul defectului şi data constatării acestuia); solicitarea de a aduce Produsul în conformitate sau cererea referitoare la reducerea prețului sau renunțarea la Contract; datele de contact ale reclamantului. Cerințele enumerate mai sus constituie doar un model şi nu influențează dreptul consumatorului la garanție sau retur.
În termenul de 14 zile sau în perioada de garanție, Utilizatorul poate să ceară reducerea prețului, repararea produsului, înlocuirea acestuia sau retragerea din Contract. Clientul nu poate rezilia contractul dacă defectul este unul minor, dar se poate retrage din contract în termenul de14 zile.
Jazzboutique.ro va înlocui Produsul defect cu unul fără defecte sau va repara produsul într-un timp rezonabil, fără crearea neplăcerilor nejustificate pentru Client potrivit prevederilor Legii 499/2003.
Jazzboutique.ro va răspunde reclamației imediat, dar nu mai târziu de 15 zile de la data primirii acesteia. Dacă Clientul solicită înlocuirea produsului, repararea acestuia sau cere reducerea prețului specificând suma la care prețul va fi redus, iar Vânzătorul nu a răspuns solicitării în termen de 15 zile, atunci solicitarea se consideră justificată iar vânzătorul va fi obligat să repare, să înlocuiască produsul sau să returneze suma rezultată din diferența între preț și suma specificată de Utilizator.
În cazul în care este necesar punerea la dispoziția jazzboutique.ro a Produsului pentru înlocuirea acestuia sau repararea sa, Clientul va urma indicațiile furnizate de curier și vânzător. Costurile returnării produsului sunt suportate de jazzboutique.ro. Detalii privind modalitățile de livrare gratuită a Produsului se găsesc în Magazinul Online în secțiunile privitoare la retur și garanție.
Durata medie de utilizare este de 12 luni, dacă se respectă recomandările generale privind folosirea și întreținerea încălțămintei și alternarea a cel puțin 3 perechi de încălțăminte pe sezon. La încălțămintea cu efecte (pietre, lanțuri, aplicații, capse, ținte, etc.) durata medie de utilizare este de 6 luni.
Magazinul online www.jazzboutique.ro acordă drept de retur în termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produsului de către cumpărător.
Ordonanța de urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative pentru transpunerea în legislația națională a Directivei 2011/83/UE a Parlamentului European și a Consiliului din 25 octombrie 2011 privind drepturile consumatorilor conferă consumatorilor anumite drepturi privind returul în contractele încheiate la distanță.
Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv și să returneze produsul/produsele în termen de 14 zile calendaristice de la primirea lui/lor.
Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt în sarcina cumpărătorului. Pentru exercitarea dreptului de denunţare unilaterală a contractului trebuie să ne informaţi în scris, prin completarea Formularului de Retur.
Jazz Boutique rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea clientului, inclusiv, după caz, costurile livrării, fără întârziere nejustificată și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care produsul a fost receptionat de Jazz Boutique și returul a fost acceptat.
Pentru a fi acceptat returul, produsele returnate trebuie să fie în aceeaşi stare în care au fost livrate. Clientul se obligă să returneze produsele cu toate accesoriile și documentele care le-au însoțit. Produsele nu trebuie să fie uzate, nu trebuie să prezinte zgârieturi sau pete. Produsele trebuie să aibă toate etichetele intacte, trebuie păstrată integritatea documentelor însoţitoare și să fie returnate în ambalajul original nedeteriorat, cutiile fiind considerate parte a produsului. Coletul trebuie să conţină şi Formularul de Retur completat cu toate informațiile necesare.
Returul cade în sarcina clientului, în privința costurilor directe. Jazz Boutique nu suportă costurile de retur și nici nu ridică produsele personal.
Pentru a putea soluţiona cât mai repede cererea dumneavoastră de restituire, vă recomandăm să rambursaţi produsele prin intermediul firmei de curierat cu care a fost livrat produsul. Nu se acceptă retur cu Poșta Română, deoarece aceasta nu livrează la adresa de destinație (door to door).
Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc. Înlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare presupune plata diferenţei prin ramburs la primirea coletului.
Pentru comenzile platite prin ramburs suma va fi returnata în cel mult 14 de zile calendaristice de la acceptarea returului prin transfer bancar în contul IBAN specificat în Formularul de Retur. Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 14 zile de la acceptarea returului.
Dacă vi s-a livrat alt produs decât cel comandat sau un produs ce prezintă defecte, contactaţi echipa Jazz Boutique într-un interval de 3 zile la numărul de telefon 0752 858 479 sau prin e-mail la adresa office@jazzboutique.ro. Produsul va fi înlocuit cu unul nou sau banii vor fi rambursați în cel mai scurt timp. Costurile de retur şi de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de către Jazz Boutique.
Jazz Boutique nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare în cazul în care clientul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de Jazz Boutique.
Pentru orice problemă întâmpinată, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la adresa office@jazzboutique.ro sau telefon 0752 858 479
DISPOZIȚII FINALE
Regulamentul se aplică tuturor Utilizatorilor magazinului online jazzboutique.ro
Contractele încheiate prin Magazinul Online sunt încheiate în limba română. Părțile vor depune toate eforturile pentru a soluționa pe cale amiabilă orice dispută decurgând din Contract. În cazul în care acest lucru nu este posibil, litigiul va fi înaintat spre soluționare instanțelor competente.
Crearea de conturi multiple pentru a putea beneficia de promoții sau oferte, sau orice comportament fraudulos în măsură să afecteze bunul mers al campaniilor promoționale, este interzisă și va fi considerată o tentativă de fraudă. Jazzboutique.ro își rezervă dreptul de a suspenda conturile astfel create și de a retrage beneficiile aferente promoțiilor sau ofertelor în curs, de a anula contul fără preaviz, înștiințare, alte formalități sau despăgubiri. Totodată vor fi înștiințate organele abilitate ale statutului.
Conținutul site-ului jazzboutique.ro: imagini, texte, elemente de grafica web, scripturi, software, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, mărci înregistrate, este integral proprietatea Landharma S.R.L., a partenerilor și a furnizorilor săi.
Landharma S.R.L. nu garantează ca site-ul, serverele pe care este găzduit, sau e-mailurile trimise/primite sunt fără viruși sau alte componente informatice cu caracter potențial dăunător, ca nu conține erori, omisiuni, defecțiuni, întârzieri sau întreruperi în operare sau transmitere, căderi de linie sau orice alți factori similari. Utilizatorul folosește site-ul pe riscul propriu.
Jazzboutique.ro își rezerva dreptul de a anula Comenzile pentru Produse și Servicii care sunt afișate pe site ca urmare a unor erori tehnice, sau care, din cauza unor erori tehnice prezintă prețuri evident eronate/derizorii pentru produse (prețuri pe care le poate aprecia ca fiind eronate/derizorii orice cumpărător cu un nivel mediu de pregătire).
Utilizatorii sunt responsabili de exactitatea și corectitudinea informațiilor furnizate în cadrul formularelor disponibile pe acest site.
În cazul în care un produs comandat de către Client nu poate fi livrat, ne obligam să informăm Clientul asupra acestui fapt și, în cazul în care Clientul a achitat anterior acestei informări contravaloarea produsului să returnăm în contul Clientului contravaloarea Bunului și/sau Serviciului, în termen de maxim 14 zile de la data la care jazzboutique.ro a luat la cunoștință acest fapt.
Utilizatorii site-ului jazzboutique.ro pot face comentarii și orice alte comunicări, pot să transmită sugestii, întrebări sau informații, dacă limbajul acestora este civilizat, iar conținutul comunicărilor nu este ilegal, obscen, defăimător, nu tulbură în nici un fel viața privată a altor persoane, nu servește unor campanii de promovare care nu au legătură cu jazzboutique.ro, nu sunt e-mailuri în masă ori orice altă formă de spam. Orice fraudă sau tentativă de fraudă vor fi raportate organelor abilitate.